fbpx
Tickets2021-02-04T14:45:47+00:00

Tickets

Het online event over hybride werken
Werk- en privébalans, verbinding, happiness at work en persoonlijk leiderschap in de (post) COVID-19 wereld

Regular

49
  • Excl. btw
  • Alle onderdelen van Define Your Happiness
  • 48 uur toegang tot replay

Exclusive

59
  • Excl. btw
  • Alle onderdelen van Define Your Happiness
  • 8 dagen toegang tot replay

Groepsticket

94
  • Vanaf 2 personen
  • Alle onderdelen van Define Your Happiness
  • 48 uur toegang tot replay

Veel gestelde vragen

Kan ik mijn opleidingsbudget gebruiken voor dit online event?2021-01-18T15:36:59+00:00

We hebben van meerdere deelnemers te horen gekregen dat ze dit via het opleidingsbudget van hun werkgever hebben geregeld. Dat klinkt dus heel positief!
Kan eigenlijk ook niet anders. Met remote work, werkgeluk en serious play, zijn dit zeer actuele thema’s waar momenteel iedereen iets aan heeft.

Het online event staat vaak niet als aanbieder in de opleidingsportal of catalogus. Vaak kan je kiezen voor een aanvraag buiten de catalogus, en heb je de volgende gegevens nodig:

Eventtype
Online

Eventtitel
Define Your Happiness

Website leverancier
www.defineyourhappiness.nl

Datum
4 maart 2021

Locatie
Online

Kies aanbieder
Niet in de lijst (vul aan)

Naam aanbieder
sound & solid
De melksuiker 115, 1911 ER, Uitgeest
M: marco@soundandsolid.com
T: +31 6 315 22 315

Kosten
€49,- excl. BTW
(persoonlijk ontwikkelingsbudget)

Reden:
Dit business event gaat over onder andere ‘thuiswerken’, ‘de toekomst van het werk’ en ‘werkgeluk’. Tijdens dit event komen de experts rondom deze thema’s spreken en is er ook een gelegenheid om vragen te stellen aan de sprekers. Omdat thuiswerken voorlopig nog de norm blijft, helpt dit mij vitaal, efficiënt en productief te blijven. Daarnaast helpt het om in verbinding te blijven met collega’s, teams en organisatie.  

Voor wie is Happiness Journey?2020-12-03T10:08:52+00:00

De Happiness Journey is voor iedereen die gelukkiger wil worden.
De events zijn vooral geschikt voor (senior) leidinggevenden, mkb-ondernemers, hr-professionals, chief happiness officers, product owners, scrum masters, agile coaches en professionals die werkgeluk en verbinding op gang willen krijgen binnen organisaties.

Maar reis ook met ons mee als je wilt weten hoe je gelukkiger kan worden in je werk.
Tijdens de events word je geïnspireerd, gemotiveerd en je krijgt handvatten om je inspiratie morgen in de praktijk toe te passen.

In welke taal zijn de events?2020-12-03T15:25:37+00:00

Alle online events zijn in het Engels. Happiness kent geen grenzen.

De Engelse taal zorgt ervoor dat de grenzen bij dit event vervagen, zodat ook mensen buiten onze landsgrenzen mee kunnen doen.

Krijg ik een certificaat van deelname?2020-12-03T10:08:52+00:00

Nee, want je gaat in de praktijk bewijzen dat je veel van dit event geleerd hebt. Je doet kennis op die je thuis en in je werk toepast. Het geluk dat dat oplevert, zegt ons veel meer dan een diploma aan de muur.

Kan ik samen met meerdere mensen naar de online events?2020-12-03T15:27:10+00:00

Natuurlijk, gezellig. Kijk dan ook naar onze groepstickets. Dan kom je samen met je vrienden of collega’s naar het happiness event en start het bouwen en delen samen.

Zijn er last-minute kortingen?2020-12-03T10:08:52+00:00

Nee, wel zijn er early bird- en groepskortingen.

Als we met een groep kijken, komen we dan in aanmerking voor een korting?2020-12-03T10:08:52+00:00

Jazeker! De groepskortingen zijn als volgt:

  • 3-5 deelnemers: 5%
  • 6-10 deelnemers: 10%
  • 11-19 deelnemers: 15%
  • 20+ deelnemers: 20%

In plaats van korting kun je ook kiezen voor een extra sessie, zoals een workshop onder leiding van door ons geselecteerde trainers. Het thema kies je op basis van jullie behoefte. Zo maak je met je team een concrete vertaalverslag naar jullie dagelijkse business. Bespreek je vraag of plan met Marco van Onzen via +31-631522315. Liever mailen? Kan ook: happy@soundandsolid.com

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?2020-12-03T10:08:52+00:00

Alle bedragen zijn per persoon en exclusief  21%btw. Sound & solid is btw-plichtig en we mogen van de fiscus geen btw-vrije prijzen hanteren.

 

Hoe kan ik betalen?2020-12-20T09:05:50+00:00

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Als je doorklikt op ‘Koop je ticket’ dan zie je de mogelijkheden vanzelf.

Het inschrijven lukt me niet. En nu?2020-12-03T10:08:52+00:00

Wat vervelend, maar maak je geen zorgen. Wij staan voor je klaar. Stuur een mail naar happy@soundandsolid.com of een whatsapp naar +31-631522315 en wij regelen het voor je.

Kan ik de online events terugkijken?2021-01-08T16:12:32+00:00

Ja hoor, elk online event is binnen 48 uur terug te kijken. Je ontvangt een link per mail. Wil je de terugkijktijd verlengen tot acht dagen? Kies dan voor een Exclusief ticket.

Hoe weet ik of er nog voldoende plaatsen zijn om deel te nemen?2020-12-03T10:09:05+00:00

Als een event uitverkocht is, dan zie je dat op de website.

 

Krijg ik een bevestiging voor deelname als ik me heb ingeschreven?2020-12-03T10:09:05+00:00

Natuurlijk. Na inschrijving ontvang je meteen een kopie van je inschrijving in je mailbox. Heb je hem niet ontvangen? Check dan je spambox. Heb je nog vragen? Mail naar happy@soundandsolid.com.

Als ik te laat ben, mag ik nog steeds aanhaken?2020-12-03T10:09:05+00:00

Natuurlijk, je bent altijd welkom. Maar het is fijner als je op tijd bent. We raden je aan om 10-15 minuten van tevoren in te loggen.

Ik heb me ingeschreven voor jullie online events, maar ik kan er helaas niet bij zijn, wat nu?2020-12-04T19:20:12+00:00

Er zijn drie opties.

  1. Vervangen 

    Je mag je altijd kosteloos laten vervangen. Dit is een standaard gratis service van ons. Stuur een e-mail met de voor- en achternaam, functie, het e-mailadres en bedrijf waar jouw vervanger werkt naar happy@soundandsolid.com.
    Wanneer het event over minimaal 2 maanden plaatsvindt en je kunt geen vervanger vinden, dan hebben we de volgende optie voor je:

  2. Annuleren bij 2 maanden voor het online event 

    Bij een annulering 2 maanden voor het online event geven we je een vergoeding van 50% van de ticketprijs. Hiervoor brengen we 50 euro exclusief btw in rekening voor de administratiekosten. Je kunt de vergoeding per e-mail aanvragen met daarin de voor- en achternaam van de deelnemer, het deelnamebewijs met als onderwerp: “annulering + de naam van het Evenement”. via happy@soundandsolid.com.Dit kan tot 4 weken voor het online event.

  3. Annuleren binnen 4 weken voor het online event.

    Kun je echt niet? Jammer, want je mist echt wat! Bij een annulering binnen 4 weken voor het event ben je het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt een annulering alleen per email doorgeven: happy@soundandsolid.com.

 

Hoe kan ik inloggen bij het online event?2020-12-03T10:09:05+00:00

Alle online events vinden plaats via Zoom. Je ontvangt vooraf de link en het wachtwoord. We raden je aan om de Zoom app van tevoren te installeren op je laptop of computer of tablet. Gebruik liever niet je telefoon, want een klein scherm vermindert je belevenis van het event. Tip: koppel je laptop aan je tv, sluit de boxen aan en knallen maar!

Moet ik iets voorbereiden?2020-12-03T10:09:05+00:00

Nee hoor. Be there en maak aantekeningen als je wilt. Laat je inspireren en stel gerust vragen aan de sprekers via de chat.

Hoe weet ik of de events geschikt zijn voor mij?2020-12-03T10:09:05+00:00

Er is maar één persoon die dat kan bepalen: dat ben jijzelf. Als de onderwerpen en sprekers je interesseren en de inhoud je aanspreekt, dan garanderen we je dat je een lifechanging event gaat beleven. En wie ons kent weet: we maken waar wat we beloven.

Wat zijn jullie algemene voorwaarden en privacy beleid?2020-12-03T10:09:05+00:00

Lees hier onze algemene voorwaarden en hier ons privacy beleid.

Mijn vraag zit er niet bij. Wat nu?2020-12-21T08:15:49+00:00

Stuur via Whatsapp een bericht naar +31-631522315 of stuur een mail naar happy@soundandsolid.com. We komen z.s.m. terug bij jou.

Ga naar de bovenkant